چالش نفس‌گیر مریلا زارعی در افعی تهران

چالش نفس‌گیر مریلا زارعی در افعی تهران

چالش نفس‌گیر مریلا زارعی در افعی تهران

به گزارش منیبان، مریلا زارعی از جمله بازیگرانی است که به بازی در نقش‌هایی مشابه قانع نمی‌شود و تلاش می‌کند مدام دست به چالش با نقش‌هایی متفاوت بزند. حضور او در نقش یک قاتل زنجیره‌ای نشان می‌دهد که این بار هم با چالشی مهم دست به گریبان بوده است.

در سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم، با داستان منتقدی به نام آرمان با بازی پیمان معادی روبه‌رو هستیم که گذشته‌ای تلخ را از سر گذرانده و حالا در مرز پنجاه سالگی قصد دارد فیلمی بر مبنای زندگی قاتل زنجیره‌ای به نام افعی تهران بسازد. آرمان معتقد است چیزی بین او و این قاتل وجود دارد و همین نزدیکی است که باعث شده تصمیم به ساخت این اثر بگیرد.

در دو قسمت ابتدایی، مدام درباره شیوه قتل‌های این قاتل زنجیره‌ای صحبت به میان می‌آید و او را به عنوان شخصی زرنگ و قدرتمند می شناسند؛ فردی که پلیس بعد از گذشت مدت‌ها هنوز نتوانسته است ردپایش را پیدا کند. همین مسئله هم اهمیت این قاتل را نزد آرمان پررنگتر می‌کند.

حالا در قسمت سوم سریال، مواجهه آرمان را با این قاتل زنجیره‌ای می بینیم. از نوع نگاه آرمان، تعجب و بهت‌زدگی‌اش از دیدن زنی ساده و آرام با بازی مریلا زارعی می‌شود اینطور استنباط کرد که در گذشته او را می‌شناخته است اما هنوز مشخص نیست علت واقعی این بهت‌زدگی چیست.

مریلا زارعی در «افعی تهران» گریم خاصی ندارد و به عنوان زنی ساده با چادری روی سر معرفی می‌شود و هنوز مشخص نیست آیا ارتباط خاصی میان او و آرمین وجود دارد یا خیر.باید منتظر باشیم و ببینیم در قسمت چهارم سریال «افعی تهران» چه رازهای دیگری درباره شخصیت این قاتل زنجیره‌ای رو می‌شود و مریلا زارعی چه بازی متفاوتی به نمایش خواهد گذاشت.

مریلا زارعی در طول سال‌ها فعالیت خود در عرصه بازیگری در نقش‌های متعددی و متنوعی بازی کرده که از ایفای آن‌ها نیز به خوبی برآمده است، اما «افعی تهران» و ایفای نقش یک قاتل زنجیره‌ای چالشی جدید برای این بازیگر خوش تکنیک در آغاز میانسالی است.

نکته مهم اینکه زارعی همزمان در سریال «جنگل آسفالت» هم در شبکه نمایش خانگی حضور دارد. در این سریال به کارگردانی پژمان تیمورتاش، با گریم بسیار متفاوتی به میدان آمده. موهایی کوتاه و جوگندمی دارد؛ صورتش پر از لک است و مدام سیگار می‌کشد و در یک آسایشگاه بستری است.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *