محمدی: جوانان هم مثل بزرگسالان طبق چرخه انتخاب می‌شوند/ هنوز برای انتخاب تیم زمان داریم

محمدی: جوانان هم مثل بزرگسالان طبق چرخه انتخاب می‌شوند/ هنوز برای انتخاب تیم زمان داریم

مدیر تیم‌های پایه کشتی آزاد گفت که انتخاب اعضای تیم جوانان برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی مثل تیم بزرگسالان طبق چرخه و در فرآیندی چند ماهه اتفاق می‌افتد.

– اخبار ورزشی –

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه جوانان در ماه‌های پیش رو در چندین تورنمنت محک خواهند خورد، اظهار داشت: جام شومیلین در رده سنی زیر 23 سال برگزار می‌شود، جام قهرمانان را هم داریم. سطح این رقابت‌ها خیلی بالاست. تعدادی از بچه‌ها هم در جام یاشاردوغو تیم ملی بزرگسالان را همراهی می‌کنند.

وی درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی تصریح کرد: از هفته آینده استارت خواهیم زد. فدراسیون پیگیر محل برگزاری این اردوست و هنوز مکان آن قطعی نشده است.

سرمربی تیم ملی جوانان تاکید کرد: قطعا کسب نتیجه تیم ملی بزرگسالان در مسابقات مهم مثل المپیک و جهانی هدف بزرگ کشتی است، اما در کنار آن فدراسیون توجه ویژه‌ای نیز به تیم‌های پایه دارد و هر کاری که خواستیم، برای رده‌های سنی نوجوانان و جوانان دریغ نکرده، هر تورنمنت یا اردویی که درخواست کردیم اجابت شده است.

محمدی درپاسخ به این سوال که آیا نفرات برتر تورنمنت علی‌پناه ملی‌پوش آسیایی خواهند بود؟، گفت: بعد از این مسابقه تصمیم می‌گیریم چه برنامه‌ای پیش رو است. قطعا ملی‌پوشان ما طی پروسه‌ای انتخاب می‌شوند و درخصوص تیم ملی جوانان نیز چیزی شبیه به همان چرخه انتخابی تیم ملی تعریف شده و صرفا یک مسابقه ملاک تصمیم‌گیری نیست. یعنی مسیری را ترسیم کردیم که انتخاب طی آن صورت می‌گیرد. اولی مسابقات قهرمانی کشور بود که پشت سر گذاشتیم، بعد از آن تورنمنت‌هایی که داریم خیلی برای‌مان مهم هستند. سه تورنمنتی که بعد از جام علی‌پناه هم پیش رو داریم، قطعا خیلی در شناخت تیم تاثیرگذار هستند.

مدیر تیم‌های پایه کشتی آزاد درباره اینکه چه زمان ملی‌پوشان جوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان معرفی خواهند شد؟، یادآور شد: فعلا که برای بستن تیم خیلی زمان داریم، مسابقات قهرمانی آسیا تیر ماه و رقابت‌های جهانی شهریور ماه برگزار می‌شود. رقابت‌های قهرمانی آسیا هر چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید تیر ماه برگزار می‌شود که ریاض عربستان میزبان دو رده سنی نونهالان و جوانان است و نوجوانان و امید نیز در اردن، ما در درواقع زمان مناسبی برای انتخاب تیم و آماده‌سازی بچه‌ها داریم و می‌توانیم برنامه‌ریزی مناسبی در همه رده‌های سنی داشته باشیم.

انتهای پیام/

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *